ПОРАДИ ПЕДАГОГАМ, УЧНЯМ ТА БАТЬКАМ. ПСИХОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

ПСИХОЛОГІЧНИЙ КОМПОНЕНТ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Під час дистанційного навчання можуть виникати безліч психологічних труднощів, які виникають у зв’язку з тим, що дитина та батьки потрапляють у фрустраційні ситуації, коли вимоги і до навчання, і до роботи батьків збільшуються. Це відбувається через те, що змінюється графік навчання: учень/учениця знову «відрізані» від шкільного соціуму в режимі живого спілкування, збільшуються вимоги від педагогів та батьків. Рекомендації, які дозволять організувати дистанційне навчання правильно та не порушити психологічний стан наступні:
Батькам: 
– надайте дитині право навчатись так, наче вона навчається безпосередньо у школі. По-перше, це і забезпечення окремим місцем для повноцінного навчання без шуму, зайвих людей чи предметів довкола, відволіканням дитини. Дитина виконує роль учня під час дистанційного навчання, тобто у даному випадку вона – учень/учениця, тому цей час виключно для нгавчання без зайвих відволікань. 
По-друге, Варто не приміряти на себе роль вчителя, так як ви – батьки. Роль вчителя виконує вчитель, а ваша роль найголовніша – батько/мама. Вам варто надавати підтримку дитині, питаючи, як пройшов день, що вивчали, що розповідали, чи не було перешкод до отримання інформації, чи все налаштовано вірно? Цікавтесь про все те, чим ви цікавитесь, коли дитина йде до школи. Хоч дитина і знаходиться вдома, про це варто питати, таким чином даючи дитині знати, що вона вчиться, незважаючи на те, що вона вдома. До того ж, цікавлячись, як пройшов день, ви даєте дитині зрозуміти, що про неї турбуються не тільки, коли вона пішла у школу, а 24/7.
Вчителям:
–    вам потрібно вчасно переключатись із ролі вчителя на роль батьків, друзів, родичів.. Чому важливо не бути вчителем протягом усього дня? Тому що високий рівень вигорання. Потрібно вміти перемикати увагу на те, що подобається. Слухайте музику (музика допомагає нам переживати емоції, розслаблятись, рухатись), спілкуйтесь з друзями (спілкування має терапевтичний ефект), дихайте повітрям (особливо важливо знати дихальні вправи для релаксації як-от «Дихання по квадрату») та робіть усе, що подобається, тим самим постійно рухаючись, а не виконуючи постійно одну й ту саму роботу. Ви ж не робот, а людина. До речі про рух. Рухайтесь. Під час дистнаційного навчання дуже шкідливо постійно сидіти, тим паче за монітором комп’ютера чи смартфона. 
Учням: 
    – учням рекомендовано відповідально ставитись до дистанційного навчання, адже від вас залежить те, як ви засвоїте інформацію і як буде проведено організаційну складову уроку. Пам’ятайте, що під час уроку в режимі онлайн ви такий самий учень, як і під час уроку в закладі освіти. Після уроків вам треба відпочивати, аби не перевантажувати себе. Робіть фізичні вправи, спілкуйтесь з друзями, розповідайте батькам, як пройшов день. Не бійтесь розповідати про свої психологічні проблеми близьким людям, класному керівнику, психологу. За потреби звертайтесь до шкільного психолога в режимі онлайн на сторінці Соціально-психологічної служби Запорізького навчально-виховного комплексу №63 (посилання https://www.facebook.com/znvk63.psychologist) .
Знайте, що і батьки, і вчителі вірять, що у вас вийде тримати планку у навчанні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *